Asiakaspalautukset

  • Jos haluat palauttaa ostoksesi, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme:

    kaupat [at] savotta.fi
    +358 40 6851172

    Asiakkaiden Suomen sisällä palautukset tulee hoitaa Postin kautta palautuskoodilla.

    Verkkokaupasta tilattuja tuotteita voi aina palauttaa 14 päivän ajan tilauksen noutopäivästä lukien. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessaan ja vähittäismyyntiin sopivia. Kaikki tagit on silti kiinnitettävä tuotteisiin. Myös vähittäismyyntipakkauksen tulee olla kauppaan sopiva eli ehjä. Tuotteiden palautus Suomen sisällä näiden ehtojen mukaisesti on maksutonta.

    Ulkomailta Suomeen palautuksen osalta asiakkaan tulee hoitaa lähetys asianmukaisella tavalla ja kattaa siitä aiheutuvat kulut.

    Ostoksen hinta palautetaan, kun tuote on saapunut palautusosoitteeseen. Kun palautus on hyväksytty, hyvitetään alkuperäisen tilauksen maksutapaa käyttäen. Asiakkaalle palautetaan tuotteesta alun perin maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi sen jälkeen muuttunut.

    Tilauksen noudon tai vastaanottamisen laiminlyönti tai kieltäytyminen ei peruuta tilausta eikä tarkoita tuotteen palautusoikeuden käyttämistä. Tilauksen noudon laiminlyönnistä aiheutuvat palautuksen toimituskulut veloitetaan asiakkaalta.

    POSTIN ASIAKASPALAUTUSNUMERO: 628217

    Osoitetiedot:
    Finn-Savotta Oy
    Asiakaspalautus
    Onnelantie 2
    FI-43500 Karstula