Asiakaspalautukset

  • Mikäli haluat tehdä asiakaspalautuksen, olethan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme:

    store [at] savotta.fi
    +358 40 6851172

    Suomen sisällä tapahtuvat palautukset tulee hoitaa käyttämällä Postin palautustunnusta.

    Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on aina 60 päivän palautusoikeus. Alkaen siitä, kun tilaus on noudettu tai vastaanotettu. Palautuvien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä pakkauksessa jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen eli ehjä. Paketissa tulee olla mukana yhteystietosi ja tilausnumero. Palautus on näitä ehtoja noudattaen maksuton.

    Ulkomailta Suomeen palauttaessa, asiakkaan tulee aina ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskemme palautusmaksun, luomme sinulle pakettikortin ja voit palauttaa pakettisi GLS ParcelShopiin. Palautusmaksu vähennetään palautuksen loppusummasta. Palautusmaksu on 9,90€ - 39,90€ tilauksesta riippuen.

    Ostoksen hinta palautetaan, kun tuote on saapunut palautusosoitteeseen. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan takaisin samalla maksutavalla, jolla tilaus on alun perin maksettu. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.

    Tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta tilausta ei peruuta tilausta tai merkitse palautusoikeuden käyttöä. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta.

    POSTIN PALAUTUSTUNNUS: 628217

    Osoitetiedot:
    Finn-Savotta Oy
    Asiakaspalautus
    Onnelantie 2
    FI-43500 Karstula