Toimitusehdot


VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa alkaen 20.04.2022

 

FINN-SAVOTTA OY

Verkkokaupan tuotteita myy Finn-Savotta Oy (2728312-7). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

TILAAMINEN

Tuotteemme ovat tilattavissa verkkokaupastamme osoitteessa www.savotta.fi. Kaikkien tilauksien yhteydessä käytämme sähköpostivahvistusta, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jos käytössäsi on alennuskoodi verkkokauppaan, tulee koodi syöttää sille varattuun kenttään ennen tilauksen vahvistamista. Samaa alennuskoodia voi pääsääntöisesti käyttää vain kerran ja koodin tulee olla voimassa tilausta tehdessä. Alennusta ei voida lisätä tilaukselle jälkikäteen.

Huomaathan, että tilaukset käsitellään automaattisesti, joten niitä ei voi peruuttaa tilauksen maksamisen jälkeen.
Muutokset, kuten tuotteiden lisääminen tilaukseen sen jälkeen, kun tilaus on maksettu, eivät myöskään ole mahdollisia.

TOIMITAMME

Toimitamme tilaukset Manner-Suomeen ja EU-alueelle.

Tilaukset lähetetään yleensä 1-3 arkipäivässä, toimitamme Suomen sisällä Postin kautta. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, ilmoitamme asiasta sähköpostilla. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostilla seurantatunnuksen, jolla voit seurata paketin kulkua. Kuljetusyhtiö lähettää teille saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Ilmoitathan puhelinnumerosi tilauksen yhteydessä.

Finn-Savotta Oy ei vastaa asiakkaalle toimitusten viivästymisestä tai kaupan purkautumisesta johtuvista välillisistä kustannuksista. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästymisestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa.

Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, tulee hänen viipymättä tarkistaa, että toimitus sisältää kaikki tilatut tuotteet. Mikäli tuotteessa tai toimituksessa on puutteita, tulee siitä ilmoittaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa asiakaspalveluumme store@savotta.fi.

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut tilauksille 10 kg asti 10 -15 kg  Yli 15 kg Kotipaketti (alle 15 kg tilauksille)
Suomi 4,90 € 9,90 € 29,90 € 11,90 €
Saksa  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Ruotsi  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Tanska  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Alankomaat  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Itävalta  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Puola  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Belgia  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Unkari  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Liettua  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Tsekki  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Latvia  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Luxemburg  9,90 € 19,90 € 69,90 €  
Ranska  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Italia  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Viro  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Irlanti  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Espanja  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Slovakia  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Romania  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Kroatia  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Slovenia  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Bulgaria  9,90 € 19,90 € 99,90 €  
Kreikka  15,90 € 29,90 € 199,90 €  
Portugali  15,90 € 29,90 € 199,90 €  
Kypros  15,90 € 29,90 € 199,90 €  
Malta  15,90 € 29,90 € 199,90 €  

 

MAKSUTAVAT

VERKKOPANKIT, KORTTIMAKSUT JA MOBILEPAY

Valitsemalla maksutavan hyväksyt maksupalveluehdot: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Finn-Savotta Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksuliikenteen reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Tuotteen reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

MobilePay käyttöehdot: https://mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Paypal

Paypal käyttöehdot: https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/ua/useragreement-full

 

YLIVOIMAINEN ESTE

Emme vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka aiheutuvat esteestä, jota ei ole voitu kohtuudella ennakoida tai jonka seuraamuksia ei ole voitu välttää. Ylivoimainen este tarkoittaa yllättävää ja ennalta arvaamatonta tapahtumaa, joka estää sopimuksenmukaisen suorituksen tekemisen. Ylivoimainen este on mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot, häiriöt yleisissä tietoliikenneyhteyksissä ja sähkökatkot. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kuukauden, on sekä meillä että sinulla oikeus purkaa kauppa ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

 

SELVÄT HINTAVIRHEET

Pidätämme oikeuden perua tilauksen, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta.

Selviä hintavirheitä voivat muun muassa olla seuraavat esimerkit:
- jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai hintaa ei ilmoiteta ollenkaan
- jos satojen eurojen arvoisen tuotteen hinnaksi ilmoitetaan esim. 59,90 euroa. (pilkkuvirheet)

Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

 

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Finn-Savotta Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

TUOTEPALAUTUKSET

Asiakaspalautukset tulee hoitaa Postin asiakaspalautuksen kautta käyttäen palautustunnusta.

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Alkaen siitä, kun tilaus on noudettu tai vastaanotettu. Palautuvien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä pakkauksessa jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen eli ehjä. Palautus on näitä ehtoja noudattaen maksuton muille tuotteille, paitsi teltoille, kamiinoille ja lauteille. Telttojen, kamiinoiden ja lauteiden palautuksesta perimme palautuskulun. Ostoksen hinta palautetaan, kun tuote on saapunut palautusosoitteeseen. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan takaisin samalla maksutavalla, jolla tilaus on alun perin maksettu. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.

Ulkomailta Suomeen palauttaessa, asiakkaan tulee aina ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskemme palautusmaksun, luomme sinulle pakettikortin ja voit palauttaa pakettisi GLS ParcelShopiin. Palautusmaksu vähennetään palautuksen loppusummasta.

Tuotteen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta tuotetta ei peruuta tilausta tai merkitse palautusoikeuden käyttöä. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta.

 

POSTIN ASIAKASPALAUTUSNUMERO: 628217

Osoitetiedot:
Finn-Savotta Oy
Asiakaspalautus
Onnelantie 2
43500 Karstula

 

REKLAMAATIOT

Kaikki Finn-Savotta Oy:n tuotteet ovat materiaali- ja valmistusvirhetakuun kattamia, takuun voimassaoloaika alkaa tuotteen siirtyessä asiakkaan haltuun ja on voimassa tuotteen tiedoissa (verkkosivuillamme ja myyntipakkauksessa) ilmoitetun ajan. Jos tuotteessa on reklamoitavaa, voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen reklamaatio@savotta.fi.

Kerro tarkasti miten tuote on viallinen tai rikkoutunut, mitä on tapahtunut, ja milloin tuote on hankittu. Liitä sähköpostiin kuitti ja valokuvia viasta, sekä tuotteesta löytyvästä etiketistä, jossa näkyy tuotteen valmistusajankohta. Mitä paremmalla tiedolla asian käsittely aloitetaan, sitä nopeammin tilanne saadaan kuntoon!
 
Takuun piiriin menevässä reklamaatiotilanteessa tarjoamme yleisesti seuraavia korvausvaihtoehtoja:
- Tuotteen korjaaminen, jos mahdollista.
- Jos tuote on korjauskelvoton – uusi korvaava tuote hajonneen tilalle.

Huomioithan, että olet noudattanut tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain valmistus- ja materiaalivirheet sekä normaalikäytössä syntyneet viat.

 

Finn-Savotta Oy:n tietosuojaselosteen löydät täältä: https://www.savotta.fi/fi/pages/privacy-policy